Saturday, January 1, 2011

Diriku..

Salam..
Nama diberi Masrur Abd latif..dlahirkan pada jam 5.25pm b'tarikh 20hb Oktober 1988..aku dlahirkn di Hospital Besar Tampin, Negeri Sembilan..aku ade 3bradek sume nye hero aku yg sulung..tp skang aku ngn family tggl kt shah alam, selangor..sejak taon 1991 aku tggl kt seksyen 19 sampai skang..aku tadika kt masjid ubudiyyah sek19 shah alam mase tu umur 5,6 taon dan pada umur aku 7taon aku sekolah di S.R.K sek19 dari darjah satu hingga darjah enam..skang klau tak silap aku da jd S.K sek19 tp same je..dan sterusnye aku meneruskn pelajaran aku dperingkat menengah di S.M.K sek19 shah alam dr tingkatan 1hingga awal tingkatan 3 bulan januari kerana aku ikut ayah aku b'kerja di Cairo, Egypt taip mat saleh skit..hehe..mase tu taon 2003..ayh kontrak setaon demi setaon smpi 3taon je sbb ayh aku da taknak duk sane lg da..aku plak duk sane setaon je..sbb aku yg nk blik m'sia..mmg best sekolah kt sane tp aku taknak mcam takse haluan yg aku nk tuju..ermm..jd aku balik sini nak amek pmr smpi abes spm pastu nk sekolah atau sambung kt mne2 pon aku tak kesah..aku balik sini ayah aku msuk kn aku kt sekolah agama sek11 shah alam..tp aku tak kesah sekolah mne2 pon jnji aku sekolah kt m'sia tmpat lahirnye aku..haha..aku msuk dari tingkatan 3 smpi tingkatan 5(spm)..selepas tamat sekolah aku sambung blaja di IKM Kuala Lumpur dlm bidang engineering penyelenggaraan penghawa dingin(sijil) selama 2taon..tamatnye blaja di IKM KL aku sambung blaja di UniKL MIAT dlm bidang engineering aeroplane maintenance(diploma)..skang masih blaja...

No comments:

Post a Comment